U sklopu Nacionalnog plana sigurnosti cestovnog prometa, Škola za cestovni promet Zagreb izradila je projekt pod nazivom „Vozi bez mobitela“, u sklopu kojeg je prof. Martina Ljubić Hinić učenicima naše škole, 2.V1 i 2.V2 razrednom odjelu, održala predavanje kako bi budućim profesionalnim vozačima približila važnost nekorištenja mobitela tijekom vožnje.
Učenici su na početku radionice razgovarali općenito o važnosti mobitela te su kao pozitivnu stranu istaknuli pristup velikoj količini informacija koje mogu pomoći prilikom učenja, ali i pristup medijima koji nam služe za zabavu. Ono najvažnije što je bilo istaknuto je obavljanje poziva. A upravo obavljanje poziva tijekom vožnje odvlači vozačevu pozornost s ostatka prometa te su najčešće nesreće počinjene zbog mobitela.
Statistički podatci kažu da više od 70% vozača koristi mobitel tijekom vožnje, više od 20% biciklista u prometu i više od 65% pješaka kao sudionika u prometu.
Znanje učenika o navedenoj temi provjerilo se kvizom o točnim i netočnim tvrdnjama, a većina naših učenika kviz je odradila uspješno. Kraj radionice obilježilo je prikazivanje posljedica korištenja mobitela u vožnji putem virtualne stvarnosti. Naši su učenici na zabavan i edukativan način osvijestili važnost nekorištenja mobitela tijekom vožnje.
Ovu radionicu možemo povezati s projektom naše škole – Dan bez mobitela u Prometnoj školi i Dan bez mobitela u prometu, kojeg provodimo već dvije godine. Koordinatorica projekta je školska pedagoginja, a plakat za obilježavanje tog dana izrađuje naša knjižničarka.
Ideja za obilježavanje Dana bez mobitela u Prometnoj školi rodila se kada je pedagoginja vidjela da učenici za vrijeme malih i velikih odmora uglavnom sjede na klupama ispred učionice i odmor provedu na mobitelu jer im je lakše komunicirati putem poruka i društvenih mreža nego uživo.
Budući da smo mi Prometna škola taj smo dan povezali s Danom bez mobitela u prometu koji se obilježava 2. travnja. Dogovorili smo se da ćemo krajem ožujka ili u travnju jedan dan posvetiti razgovorima i pedagoškim radionicama. Lani su razrednici s učenicima provodili pedagoške radionice koje im je pripremila pedagoginja na temu: „Digitalni mediji i mentalno zdravlje“. Osim njih, mogli su provesti bilo koju radionicu po svom izboru.