U školskoj je knjižnici 19., 21. i 22. listopada za nastavnike suradnike na projektu održan 1. dio edukacije o primjeni 3D tehnologije. Edukatori pri Centru tehničke kulture Rijeka, ujedno i partnerskoj ustanovi u provedbi ovoga projekta, poučili su nas 3D modeliranju u besplatnim programima Tinkercad i SkechUp.
U okviru ovog projekta prostor školske knjižnice transformirao bi se u korisnički (učenički i nastavnički) 3D laboratorij u kojem će se kroz specifične aktivnosti i metode provesti edukacija i primjena 3D tehnologije u strukovno obrazovanje. Namjera je osposobiti učenike i nastavnike za primjenu spomenute tehnologije, povezati je sa strukovnim predmetima vezanim uz promet, te primijeniti naučeno u realizaciji interdisciplinarnog i međupredmetnoga školskoga projekta vezanog uz Festival znanosti na kojem Škola svake godine aktivno sudjeluje. Projekt 3D LAB osmišljen je kao dugoročni projekt koji se provodi u kontinuitetu. Svake školske godine planiraju se konkretne teme i aktivnosti koje se realiziraju u definiranom vremenu. Na početku prošle školske godine nabavljena su dva 3D printera kao početna oprema za njegovu realizaciju. Projekt je u veljači prijavljen na natječaj Ministarstva znanosti i obrazovanja za financiranje izvannastavnih aktivnosti i projekata te smo za njegovu realizaciju dobili tražena sredstva uz pomoć kojih ćemo dodatno opremiti i urediti prostor knjižnice.
Primarni projektni cilj je primjena suvremenih tehnologija i stjecanje digitalnih kompetencija što je ujedno i jedan od aktualnih imperativa vezanih uz obrazovni sustav, stoga je nastojanje da se zadani projektni ciljevi dostignu, garancija njegove održivosti. Školska knjižnica nije samo izvorište i odredište u traženju, pronalaženju i korištenju znanja i informacija već i kreativna učionica u kojoj korisnici (učenici) kroz različite aktivnosti i projekte otkrivaju i realiziraju vlastite potencijale. Transformacija knjižnice u 3D laboratorij trebao bi, pored već rečenoga, osigurati veću angažiranost i interes učenika za sudjelovanjem i uključivanjem u navedeni projekt i sve ostale aktivnosti koje knjižnica organizira i provodi.
Voditeljica i koordinatorica projekta:
Madlen Zubović, prof. i dipl. knjiž
Nastavnici: V. Tijan, Đ. Jelušić, G. Senić Koprivnikar, B. Petran, A. Panić, D. Vraneković i M. Zubović uče osnove 3D modeliranja.